Khamis, 4 September 2014

Taman Halamanku Part .4

 Bunga Teratai , Bunga ini sangat unik  .Pagi ia berkembang dan senja ia akan kuncup semula, seminggu lima kali, Barulah bunga itu layu dan mati.Dan tumbuh bunga yang baru..pula.Unik kan !

 Ini Halamanku yang paling terbaru.......duduk2 dapat idea......

 Disamping duduk2 ada kata-kata yang mungkin menyentuh perasaan anda.....

 Dedaun yang cantik dan Unik........Ciptaan Allah


 Perasaan tak sejenis pokok menyerupai rama-rama.......aku terjumpa pokok ini di belakang rumah.nampak cantik dan pelik sikit.Tapi di rumahku ada sejenis aje.

 

 Ada Menara KLIA, Menara Petronas , Rumah Tumpangan , Kapal dan Tongkang.....suka2 aje.....

 

  Ok tak...korang tengok.....boleh lah...tentu dalam hati korang berkata begitu.....he.he.jgn marah...

Pintu Utama Ke taman halamanku.........

15 ulasan:

  1. seronok tengok halaman awak..cantik sangat..mesti seronok lepak kat sini dengan family..ape2 pun tahniah..

    BalasPadam
  2. KALAU NAK LEPAK, DATANGLAH RUMAH SAYA.....he.he..itulah hasil keje sendiri kan.mcm su juga banyak yang su buat sendiri dirumah.....itu lah nikmatnya jika kita buat sendiri.cantik tak cantik itu sola lain, yang penting hasil keje......

    BalasPadam
  3. Terima kasih puan, saya buat suka2 aje....lagi pun memang saya minat sangat hal2 begini.

    BalasPadam
  4. Salam ukhwah..
    Cantik dan kreatif..
    Msti tenang je lepak kat sini..
    sejuk je mata memandang pokok2 yg mghijau tu..

    BalasPadam
  5. Terima kasih Sha, memang betul, bila saya duduk ditaman saya terasa tenang dan sejuk.dah minat katakan.Tapi tak lah sehebat mane.......boleh lah.

    BalasPadam
  6. Salam Putri Homestay, Tu yang saya namakan Taman idea......duduk2 petang2 dan malam dapat idea.Cuma duit aje tak cukup.Jadi apa yang ada ni syukur kepada allah.T.kasih Putri

    BalasPadam
  7. Terima kasih Pn.Fizah...alah saya suka-suka aje

    BalasPadam
  8. Buat sendiri? Mmg Hebat lah, hehe...

    Nk tya mcmana buat kata2 kt Batu tu, unik.. [yg font kaler hitam]

    BalasPadam
  9. salam,
    terima kasih, saya buat suka-suka aje.saya tak belajar di mane2, ia datang sendiri, kalau dah minat tu.mengenai bertanya kata-kata dibatu tu, tak jelas..maksub puan ,pantun ke atau perkataan idea.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Oh maksud saya, mcmana boleh ada perkataan-huruf yg halus di Batu tu.

      Mgkin tulis dgn berus cat/ marker yg khas utk Batu?

      Tq en Ramlan.

      Padam
  10. ooo baru saya fham, saya gunakan maker high performance dan bila dah siap sapukan thinner agar ia tahan lama dan nampak real.

    BalasPadam
  11. Pokok rerama skrg popular Ramlan...org buat ubat

    BalasPadam