Rabu, 26 Mac 2014

Penanda Aras ke Jotun Di Nilai

 Pada 26/3/2014 satu lawatan dari jabatan Pendidikan Negeri Melaka telah menerima jemputan dari Kilang Jotun Nilai Negeri Sembilan.Kami bertolak dari melaka diantara jam 8.30 pagi.Sepatutnya bertolak jam 7.30, biasa lah janji melayu kan.Tapi ada satu kejadian aneh berlaku selepas bas mula gerak.Allah bayar tunai...takut aku. tak dapat aku citer  dalam ni.Ia melibatkan maruah orang.Kami sampai dalam jam 10.30 . Kami di sambut dengan sedikit penerangan dan terus ke kilang proses cat jenis minyak Jotun.Orang mengandung tidak dibenarkan masuk.Hafizah dan mamy terpaksa duduk di blok lain (kantin)Sebelum itu kami diwajibkan memakai baju yang disediakan dan cermin mata 3D dan kasut.
Bila masuk kilang tu...hu baunya sangat kuat .memang bahaya.Cat yang dibuat memang bermutu tinggi.mcm untuk cat badan kapal MISC.Kami di beri minum pagi dan makan tenghari.lauk kambing kau....... .Lawatan kami habis dalam jam 1.30 ptg dan kami balik singgah Nilai3.
Kesimpulan lawatan tu memang berguna dan layanan begitu baik sekali.
 Lawatan dari Jabatan pendidikan ke Jotun Nilai Ns
 Kak hafizah ni.....cuba korang tengok peguin tu mengejek.... perhatikan
 Wah dak lin dengan kak ina sempat ......
Taklimat ringkas dari Stafnya
Cuba korang tengok ...semua ni nak minta kerja....syaratnya tak susah.yang penting mesti tinggi 5 kaki 3suku dan tahan maki .itu aje.Yang lulus temuduga 3 orang aje.....tunggu aje surat tawaran bila mula kerja.Korang teka sape yang dapat

1 ulasan:

  1. hahahahaahhaha abg ramlan yg dpt tk ade dalam gambar kahkahkahkahkah

    BalasPadam