Selasa, 29 April 2014

Air Mineral Dr.Sukida

Aku mula berjinak-jinak membuat bisnes jualan air meniral Dr.Sukida.Gambar di atas ini aku membuat penambahan memasang Vending Machine dan ini perasmian hari pertama promosi air percuma .Alhamdulillah dalam semingu aku mengutip duit syiling dapat dalam rm350-rm500 .Menyeronokkan bila mengira wang syiling oleh anak-anakku .asalnya aku tidak boleh tidur malam dan mudah berpeluh ketika tidur.Ketika itu isteri ku  mencadangkan untuk membeli penapis air Dr.Sukida

harganya rm1980.00 .tetapi aku membantah kerana tidak  mahu berhutang , walaupun bayaran ansurannya sebanyak rm115 sahaja ketika itu.Adalah pentengkaran kecil.akhirnya aku membeli juga.

Aku minum dan amalkan.Syukur alhamdulilah.Penyakit ku hilang serta merta dan kami sekeluaga sehat hendaknya.

aku pun mula menjinak membawa air minuman Dr.Sukida  botol 5 liter ke pejabat pula.(Sambil-sambil) wau.....mendapat sambutan hangat , dalam sehari aku akan bawa 15 botol (Itu saja yang boleh di isi kedalam kereta aku)

Lama kelamaan aku mendapat tender membekal air mineral di Jabatan Pendidikan selama 4 tahun.Dan akhirnya aku tidak larat lagi untuk memikul botol berisi air seberat 19 liter.Sebulan aku perlu hantar 200 botol.

Ini lah penapis air untuk di rumah
Water Dspenser Biasa Rm100.00 + Percuma 1 botol bersama Air / Panas Suam
Mudah jika hendak membuat minuman panas atau suam dan bagi yang ada anak menyusu malam terus tekan air panas dan suam, menjimatkan masa dan wang.Water Dspenser ini memang top setakat ni aku dah jual hampir 200 buah.

Water Dspenser Model berdiri Rm200.00 + 2 Botol bersama air.Panas Suam.
Jika ada yang berminat bolehlah berhubung dengan ku ditalian 012-6465549.


Aku juga dapat membekalkan air untuk Kapal-kapal yang akan ke Luar Negara.Syukur Alhamdulillah.Sekali hantar dlm 300 botol.sebulan 2,3 kali dapat lah dalam rm10k kebawah.

1 ulasan: