Isnin, 28 April 2014

Keluargaku

 Kek Anakku .Bulan April dan Mei berturut-turut menyambut harijadi......amat seronok bila menjayakan

 Bukan Senang dapat bergambar begini,Ini gambar terbaru kami Mei 2014.Anak-anak ku sudah membesar.3 darinya sudah berumahtangga hanya tinggal yang bungsu berbaju        merah.

Gambar Majlis Perkahwinan ku pada 22.7.1984.Pada usia 19 tahun aku telah di miliki.Ketika ini aku teringat sebuah kisah semasa aku darjah 4, kawan-kawan ku bertanya ,Ramlan awak nk kahwin dalam usia berapa.Aku jawab dalam usia 19.So...memang aku dijodohkan dalam usia 19 tahun.Inilah kenangan manis.Korang perasan tak ada dua perempuan mat saleh bersama menjamu selera.

 Pn.Siti Hajar Bte Md.Said.Dilahirkan pada 28.5.1976.Bertugas di klinik Amal Bukit Katil Melaka

 Pn.Zainab Bte Abd.Latip, 4.5.1966.Beliau bertugas di Hospital Pantai Melaka

Raya 2010

Raya 2011


Raya 2012

Raya 2013

Menyambut Harijadi ke 48 .

Cucu Pertama ku.Anis Maisarah.Dari Anak ku yang pertama.Nama itu aku yang beri.Sama tak wajah cucuku ini dengan Datuknya.

 Cucu kedua ku Mohd.Firash dari anak ku yang ketiga Nor Amerah.Comel ...mata tak tahan.

 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan