Isnin, 24 Mac 2014

Taman halamanku..........



Kolam air terjun kedua yang baru ku buat di anjung rehat.bunyi air yang mengalir membuatkan sesiapa yang santai disitu pasti menyenangkan



Gambar lama , ini gambar sebelum aku baiki buat lagi cantik


Ini dia dah naik taraf dan nampak lebih cantik dari sebelum seperti gambar di atas


Ada tempat rehat sambil di lengkapi dengan barang-barang antik


Bayangkan kalau ia berada di rumah sesiapa yang meminati landskap


Gambar landskap halaman rumah ku...



kalau dah cantik ...duduk kat mane pun tetap nampak cantik....





Bagaikan seorang Puteri.....


Kolam ikan dan air terjun menampakkan kehijauan

Anjung tempat rehat dan tempat asal dimane aku mendapat idea
Air terjun buatan sendiri....kalau mcam ni harganya dalam rm5,000.00
Aku hiasi dengan replika kapal MISC...kebetulan anak ku kerja sebagai seorang pelayar
Logo Master Chef tertera di halaman ku
Bongsai yang berharga rm200.00 berdiri tegak dihalaman ku
Ok tak korang tengok......
Urutan telapak kaki bagi yang ada masalah darah tinggi
Pintu Masuk kehalaman rumah ku
Taman mini berbentuk daun
Siap pantun lagi.....jangan tak jawab
Sijil Anugerah dari Majlis Perbandaran Melaka Bandaraya Bersejarah ,Tempat pertama 2011

T

3 ulasan:

  1. wah..cantiknyerrr rumah..dah pandai dah pun...cm tulah...

    BalasPadam
  2. kolam ikan tu....SANGAT CANTIKK!!

    BalasPadam
  3. fizah kolam yang mane satu yang awak maksudkan.

    BalasPadam