Khamis, 4 Disember 2014

aura mimpi ku benar -part 3

Pada awal bulan november 2014 , aku sekali lagi bermimpi

mimpiku kali ini iaitu aku bermimpikan KS ku.Dalam mimpi itu mengambarkan KS ku terbaring di atas lantai yang tiada bermeja dan berkerusi.

Aku kecemasan keika itu , dan sempat bertanya kepada puan KS, beliau berkata "ramlan awak cari balik meja dan kerusi saya suruh mereka pulangkan.

dan selepas alam nyata selang 2 hari aku memaklumkan kepada KS mengenai mimpi ku itu.KS ku bertanya apa maksudnya.Kata ku puan mugkin ditawarkan jawatan baru atau puan ditukarkan ketampat lain.

 

rupanya mimpi ku itu benar , tak lama tu KS ku mendapat surat tawaran ke gred 52, tetapi di tempatkan di putrajaya.dipendikkan cerita KS aku menolak tawaran itu.Ini bermakna mimpi ku benar2 berlaku, namun itu semua kebetulan.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan